Transportskador
Vi på Lolas Konfektyr tar ansvar för varor som har skadats eller kommer bort i transporten. Om du upptäcker att varan är skadat i transporten eller på något annat sätt så måste du kontakta oss inom en rimlig tid, dock inom 2 månader. Upptäcker du att varan är skadad på något sätt så kontakta vår kundservice på: +46 (0)526-605 64
Byte och returer
Är du inte nöjd med något du beställt har du 14 dagars ångerrätt efter det att du mottagit varan, förutsatt att varan inte varit använd. Ångerrätt gäller allt i butiken. Du står själv för returportot när du skickar tillbaka en vara.
Reklamation
Om en vara är felaktig eller felexpedierad ska du så snart som möjligt kontakta info@lolaskonfektyr.se och ange felet, så får du information om hur du ska gå tillväga. Vi står för kostnaden vid dessa returer. Transportskada ska anmälas till utlämningsstället så snart skadan upptäcks.
Övrigt
Vid eventuell tvist kommer Lolas Konfektyr att följa allmänna reklamationsnämndens rekommendationer och svensk lag.
Kundservice
Vid eventuella frågor eller för mer information, kontakta:
Waad Khalil
+46 (0)526-605 64